28 Kasım 2010 Pazar

200. İZLEYİCİ HEDİYESİ

200. İZLEYİCİ

HEYYOOOOO !!!
Çok mutlu oldum .200.izleyicime ulaşmışım.
Hepinize çok teşekkür ediyorum sevgili beni izleyen izlemeyen okuyan,yorumlayan arkadaşlar....
Ben En çok yorumlarla mutlu oluyorum,siz de öyle mi ?
200. izleyicim şerefine ben de küçük bir çekiliş düzenlemk istedim,diğer arkadaşlarımdan canım çekti...
Çekilişine katılmak için izleyicim olmanız , bana çekilişe katılmak istediğinize dair yorum bırakmanız ve bloğunuzda kampanyadan bahsetmeniz yeterli.
15 Aralık son başvuru tarihidir.
Bu postu yazdım ve hemn yayınlamak istiyorum benim acil çarşıya çıkmam lazım gelince fotogarflarla buluşuruz :D

Canlar içimden pembe bir sepet hazırlamak geçti,sepeti gödermesi zor olur dediler :(
Ben de bu çantayı seçtim umarım beğenirsiniz ;)
Yorumlayan herkesi kuraya dahil ettim :)
http://hayatinrenkleri-ozgur.blogspot.com/2010/11/200-izleyici.html
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder